Googlisari

Φόρτωση...

Οι τελευταίες αναρτήσεις ...

Τα τελευταία Εκπαιδευτικά νέα….

Μας ρωτήσατε….

Είπατε για εμάς…

1) Ο Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε τα εξής για την Τράπεζα Θεμάτων:


"Η ύλη για την Α’ Λυκείου είναι υπό ανάρτηση, εμπλουτίζεται και προσαρμόζεται με βάση τη μείωση της ύλης. Μέσα στις επόμενες 15 ημέρες θα είναι αναρτημένα τα θέματα του α’ τετραμήνου και κάποια θέματα του β’ τετραμήνου και εντός Νοεμβρίου θα είναι αναρτημένη όλη η ύλη της Β’ Λυκείου."


2) Αλλαγές στην εξεταστέας διδακτέα ύλης των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας.

Καμία αλλαγή στο μάθημα των μαθηματικών.

SOS 3) Σήμερα, Τρίτη 21 /10 / 14, αναμένουμε τα θέματα της Τράπεζας για την Α΄ Λυκείου...

Έχουμε νέα πότε θα ανακοινωθούν τα θέματα της Τράπεζας για την Α΄ και Β΄ Λυκείου;

Απάντηση

Η επίσημη ενημέρωση είναι η εξής:

- Για την Α΄ Λυκείου τα νέα θέματα θα ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα (13 με 20 Οκτωβρίου).

- Στη Β΄Λυκείου έως τα τέλη Οκτωβρίου προβλέπεται να έχουμε το 30% της Τράπεζας Θεμάτων και το 100% στις αρχές Ιανουαρίου 2015 .


Πολλά συγχαρητήρια για το πραγματικά οργανωμένο και ''αλτρουιστικό'' blog σου. Συνέχισε με πάθος και ρομαντισμό την εξαιρετική σου δουλειά.

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Αναζητείτε λύσεις των εξωσχολικών βιβλίων Μπάρλας, Παπαδάκης, Στεργίου, Μαυρίδης Μιχαηλίδης;

Διαθέτετε εμπορικά εξωσχολικά βιβλία Μαθηματικών Α-Β-Γ Λυκείου και σας ξεφεύγει μία λύση από τις άλυτες; Τώρα υπάρχει site που σας λύνει τις απορίες!!

Πατήστε Αριστοτέλειο Κορινθιακό Εκπαιδευτήριο, τμήμα Μαθηματικό.

Μερικά  από τα εξωσχολικά βιβλία που παρουσιάζονται οι (χειρόγραφες) λύσεις Μαθηματικών Λυκείου - Γυμνασίου είναι:
Α΄ Λυκείου - Άλγεβρα
1) Μπάρλας
2) Παπαδάκης (κεφ. 10, 11, 14 και απόλυτες τιμές)
3) Στεργίου (κεφ. 3, 14, 15, 17, θέματα εξετάσεων)

Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα
Στεργίου (νέο βιβλίο)

Για περισσότερες λύσεις εξωσχολικών βιβλίων δείτε στην σελίδα http://www.dboufas.com

Για τα βιβλία του Αναστάσιου Μπάρλα δείτε την χωριστή ανάρτηση που είναι εδώ. 
 

 

101 σχόλια:

nik είπε...

Πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά αυτή στον συνάδερφο και ευχαριστούμε για τη γνωστοποίηση.
Με μια γρήγορη ματιά, μιλάμε για πολλές 100ντάδες σελίδων..

Μακάρι να την χρησιμοποιήσουν οι μαθητές συνετά.

Καλό μήνα από Χαλκίδα!
Νίκος

Pan είπε...

Ρε παιδιά οι Λύσεις Μπαρλα Γ' Λυκείου που στο *** πήγαν;
Εξαφανήστικαν απ' τον ιντερνετ απο εκείπου αμα τις γκουγκλάριζα τις έβρισκα.

Ας τις ανεβασει κάποιος plz

Χατζόπουλος Μάκης είπε...

Pan γιατί το λες αυτό; Δες πιο πάνω την παραπομπή που δίνω (στο τέλος).

Είναι από τον καλό συνάδελφο Νίκο Σπλήνη, μας είχε στείλει χειρόγραφα τις λύσεις των περισσότερων ασκήσεων του εν λόγω βιβλίου.

Ανώνυμος είπε...

Mporei kapoios na mou vrei tis lyseis twn askhsewn tou mparla se kathe kefalaio?? Oxi ta themata pu exei sto telos!
Einai polu megalh anagkh, evxaristo ek twn proterwn!!!!

nik είπε...

Ανώνυμε, δώσε το mail σου, να σου στείλω ένα μέρος των λύσεων. Δεν τις έχω όλες.

Phoebus Kr είπε...

Θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις των διαγωνισμάτων;Και ένα μέρος των λύσεων των ασκήσεων που γράφετε και πιο πάνω;

hernik είπε...

nik είναι εύκολο να μου στείλεις κ μένα τις λύσεις που έχεις με ένα mail; Ευχαριστώ.

ΕΛΛΗ είπε...

nik είναι εύκολο να μου στείλεις κ μένα τις λύσεις που έχεις με ένα mail; Ευχαριστώ εκ των προτερων

xristos samplis είπε...

Καλησπέρα.. Όπως βλέπω ο κύριος Μπάρλας καίει πολύ κόσμο με την επιλογή του να μην δώσει λύσεις σε ένα κατά τα άλλα πολύ προσεγμένο βοήθημα.. Παρακαλώ όποιος διαθέτει κάποιο υλικό των λυμένων ασκήσεων των κεφαλαίων θα του ήμουν ευγνώμον αν επικοινωνούσε μαζί μου...!!

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Πραγματικά οι ασκήσεις του Μπάρλα έχουν δυσκολέψει κόσμο...

Με βάζετε σε πειρασμό να φτιάξω ένα βιβλίο με τις λύσεις όλων των ασκήσεων του Μπάρλα για τα Μαθηματικά της Γ Λυκείου.

Τι λέτε είναι παράνομο;

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί κάποιος να μου στείλει με e-mail τα κεφάλαια 3-7(τις λύσεις) του Μπάρλα?

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,
μπορώ να στείλω σε όποιον θέλει τις λύσεις Μπάρλα 1-2 κ 8 έως το τέλος του βιβλίου!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑΑΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΑΛ' ΤΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΠΑΡΛΑ ΓΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! ΕΙΜΑΣΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ..

Dina είπε...

www.dboufas.com εδώ θα βρεις τις λύσεις της Α΄Λυκείου του Μπάρλα κ ό,τι άλλο θελήσεις!

Despina είπε...

Γειά σας! Μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα τις λύσεις των ασκήσεων γ λυκείου του Μπάρλα; Εχω τρελαθεί!!! Ευχαριστω παρα πολυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μάκη δεν πιστεύω οτι είναι παράνομο
γιατί πρόκειται για λύσεις-απαντήσεις και απο τη στιγμή που θα είναι δωρεάν, δεν θα ωφεληθεί κάποιος δηλαδή, δεν μπορώ να σκεφτώ οτι θα ζημιωθεί ο εκδότης του βοηθήματος.
Άλλωστε στο εσώφυλλο απαγορεύει ρητά την αναδημοσίευση του υλικού (δίχως την άδεια) και όχι των απαντήσεων που αφορούν το υλικό.

Ν.Ζ

Ανώνυμος είπε...

φιλε Μακη αν μπορεις να φτιαξεις το βιβλιο με τις λυμενες ασκησεις του μπαρλα γ λυκειου θα σου ημουν ευγνωμων :D

rekdar είπε...

Παρακαλώ όποιος έχει τις λύσεις των ασκήσεων απο το 4Α κεφάλαιο και το 4Β να μου τις στείλει με ένα mail.
Ευχαριστώ πολύ

Ανώνυμος είπε...

παιδια μπορει καποιος να μου στειλει και μενα τις λυσεις των ασκησεων του μπαρλα των κεφαλαιων 10 και 11;;;σας παρακαλω ειναι μεγαλη αναγκη!!!!

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Όταν στέλνετε ανώνυμα το αίτημα σας πως μπορεί κάποιος να σας στείλει τις λύσεις;

Ανώνυμος είπε...

μηπως διαθετετε και τις λυσεις του μπαρλα β λυκειου? ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

θα ήθελα ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ τις λυσεις των ασκησεων του κεφαλαιου 3 (ορια) του βοηθηματος του α. μπαρλα! πραγματικα ειναι τεραστια αναγκη! οποιος μπορει να με βοηθησει ας μου στειλει e-mail στο: snikkkena24@yahoo.gr
Ευχαριστω εκ των προτερων:)

big είπε...

Θα μπορούσατε να μου στείλετε τις απαντήσεις από το 6ο και 7ο κεφάλαιο Κατεύθυνσης Γ'Λυκείου.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορουσε καποιος να μου στειλει τισ λυσεις των ασκησεων του κεφαλαιου 12 απο το βοηθημα του Μπαρλα...;;;ειναι μεγαλη αναγκη!!!Οποιος μπορει να με βοηθησει ας μου στειλει τις λυσεις στο email:mary_07@hotmail.gr
ευχαριστω!!!

podosfairo2 είπε...

Θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει τις απαντήσεις από το 6ο και 7ο Κεφάλαιο Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου στη διεύθυνση giannis246@gmail.com

Despina είπε...

έχετε δίκιο, πως να μας στείλετε τις λύσεις; τέλος πάντων, το e-mail μου ειναι silver-mist-@hotmail.com και ενδιαφερομαι για τις λυσεις μαθηματικων του μπαρλα, γ λυκειου. ευχαριστω πολυ!

Ανώνυμος είπε...

padia xreiazomai epeigontws tis luseis mparla triths lukeiou..pleaseeeeeeeeeeeeeeee!!mas exei katastrepsei!!

Ανώνυμος είπε...

παιδιααααα που μπορω να βρω τις λυσεις των ασκησεων γ λυκειου στα μαθηματικα του μπαρλα και του Στεργιου????? ειναι αναγκη!!!!!

Ορέστης Τσίντος είπε...

μήπως ξέρει κανείς που είναι οι λύσεις των διαγωνισμάτων του Στεργίου για β λυκκείου κατεύθυνση;

Ανώνυμος είπε...

Παιδια και γω θα ηθελα τις λυσεις των ασκησεων Γ΄λυκειου του Μπαρλα. οποιος μπορει το e-mail μου : johny45@ymail.com
Ευχαριστω εκ των προτερων.

kokkas είπε...

σας παρακαλω αν μπορει καποιος τις λυσεις του 2ου τευχους 3η λυκειου μπαρλας μαθηματικα κατευθυνσης email: kokkas3super@gmail.com ευχαριστω

ταξιδιώτης είπε...

μπορείτε να μου στείλετε τις λύσεις των ασκήσεων και οχι των θεμάτων, για το βοήθημα μπάρλα μαθ. κατεύθυνσης γ΄λυκείου; στο e-mail: konkoukas@gmail.com ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Ανώνυμος είπε...

Μπορειτε να μου στειλετε τις λυσεις των θεμάτων, για το βοήθημα μπάρλα μαθ. κατεύθυνσης γ΄λυκείου; Ειναι επειγον!!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων :D Στειλτε τα μου εδω

YourVoice είπε...

Λυσεις Παπαδακη γ λυκειου μαθηματικα κατευθυνσης πουθενα για ολες τις ακσησεις ρε παιδια??????????????
dantegt3@hotmail.com για επικοινωνια αν εχει κανεις!
σε ενα site βρηκα μονο μεχρι το 26 κεφαλαιο και λιγα πραγματα....

Ανώνυμος είπε...

Mporei kapoios na mou vrei tis lyseis twn askhsewn tou mparla se kathe kefalaio??
email:johnistal@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Oi e3iswseis tou Mparla algebras 1hs lukeiou einai mexri thn 9 askhsh.Pote 8a bgoun kai oi ales?

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά
Αν μπορείς στείλε μου τις λύσεις απο το 8 κεφάλαιο.email:
gasimos@hotmail.com
Σε ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Μάκη χρόνια πολλά, Καλή χρονιά και συγχαρητήρια για την ωραία δουλειά σου

Ανώνυμος είπε...

luseis mparla ola ta kefalaia kaneis?????

Ανώνυμος είπε...

paidia opoios mporei kai exei tis liseis mparla apta kefalaia tou tomou vita as moy ta steilei ! e-mail : chris.saix@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κύριε Μάκη,
θα μπορούσατε να μου στείλετε τις ασκήσεις του Μπάρλα??
Το mail μου είναι dark.cello@hotmail.com
Με εκτίμηση Έμιλη

Ανώνυμος είπε...

σας παρακαλω στειλτε μου τις λυσεις του μπαρλα γ'λυκειου γενικης παιδειας. το e-mail mou: kokkinoskourstella@gmail.com!!!!

Stella Zografina είπε...

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΑΡΛΑ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ.
TO E-MAIL MOY EINAI :kokkinoskourstella@gmail.com

Stella Zografina είπε...

ΘΕΛΩΣ ΕΠΙΓΩΝΤΟΣ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΠΑΡΛΑ ΓΕΝΙΚΗΣ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ e-mail: kokkinoskourstella@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Σας παρακαλώ πολύ μήπως κάποιος έχει τις λύσεις του Μπάρλα α καιβ τεύχος? Είναι πολύ μεγάλη ανάγκη ή έστω κάποιες ασκήσεις λυμένες...SOS To email μου είναι dimogeront@sch.gr

Ανώνυμος είπε...

θα ήθελα κάποιος αν μπορεί και έχει, να μου στείλει τις λύσεις των θεμάτων του μπάρλα απο το α' τευχος :) το μαιλ μου ειναι: kwnstantina_23@hotmail.com Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα!αν μπορεις στειλε και σε εμενα τις λυσεις του Μπαρλα!!! kostastrelamenos@gmail.com Ευχαριστω πρωκαταβολικα!

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπερα και συγχαρητηρια για τη δουλεια σας.Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου στειλει τις λυσεις του Μπαρλα γ' λυκειου (γενικης και κατευθυνσης η ο,τι μπορειτε) στο vlassakosp@hotmail.com ;Ευχαριστω εκ των προτερων.

Ανώνυμος είπε...

απο οτι φαινεται δεν μπορει καποιος να ικανοποιησει το αιτημα πολλων για τις λυσεις του μπαρλα.τουλαχιστον να ενεργοποιηθουν τα υπαρχοντα link.παει χαμενη αλλιως η δουλεια καποιων ανθρωπων !

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Υπενθυμίζω ότι υπάρχουν λύσεις (σε pdf δακτυλογραφημένες) και από τον Νικόλα Λέντζο για το βιβλίο της Γ Λυκείου Κατεύθυνσης Μπάρλα στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://lisari.blogspot.gr/2012/11/blog-post_12.html

Μην ζητάτε εξτρά λύσεις εκτός των παραπάνω συνδέσμων, δεν διατίθονται.

Basic Info είπε...

Καλησπερα και συγνωμη αλλα , λυσεις του δευτερου τομου για καθε κεφαλαιο υπαρχουν? αν καποιος τις εχει μπορει να μου τις στειλει σε ενα email : purepadelis@gmail.com

Ευχαριστώ εκ των προτερων! Με εκτιμηση Παντελης.

Παντελης είπε...

Καλησπερα! Αν δεν κανει κοπο στειλε και σε εμενα τις λυσεις του Μπαρλα..(με ενδιαφερει πιο πολυ ο 2ος τομος)
email: Purepadelis@hotmail.com
Με εκτιμηση Παντελης.

Ανώνυμος είπε...

exei kapoios to thema 13 ston mparla 1o teyxos ?

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Θα στην στείλω εγώ.

Γράψε μου το e-mail σου και την ιδιότητά σου (καθηγητής, μαθητής κτλ) ή στείλε μου προσωπικό μήνυμα στο mac190604 @ gmail . com

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα! Αν δεν σου κανει κοπο μπορεις να στειλεις και σε μενα τις λυσεις του μπαρλα γ λυκειου . Θα σου ημουν ιδιαιτερα ευγνωμων, chrisdil@gmail.com ειναι το εμαιλ μου.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,
καιγομαι για τις λύσεις απο σελ 58 ως 70.
Αν καποιος τις εχει παρακαλω πολύ να με βοηθήσει.
Ευχαριστω θερμά.
e-mail: panas6@hotmail.com

Markos είπε...

Καλησπέρα

Βλέπω ότι πολλοί ζητάνε τις λύσεις των ασκήσεων Γ λυκείου γενικής παιδείας του Αναστάσιου Μπάρλα.
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ, λοιπόν δεν γίνεται να ανεβάσετε και αυτές να μην ρωτάει ο καθένας το ίδιο πράγμα;;

Αν δεν γίνεται κάτι τέτοιο το email μου είναι αυτό αν γίνετε ας μου τις στείλει κάποιος.

P.markos95@gmail.com

Επείγον!!

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Ότι υπάρχει διαθέσιμο το έχω αναρτήσει ήδη παιδιά, δεν έχω κάτι παραπάνω που το στέλνω κατ' ιδίαν.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή δουλεία. μόνο μια διόρθωση στο θέμα 114 στο β)ii στο τελευταίο ερώτημα ! Επειδή δεν αναφέρεται οτι η g' είναι συνεχής και κατ' επέκταση και η h δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε το θ.bolzano , όμως g(a) - g(1) < a - 1 ή g(a) - a <g(1) - 1 ή h(a) < h(1) δηλαδή η h δεν παρουσιάζει ελάχιστο στο 1. Ομως επειδή η h είναι συνεχής στο [0,1] παίρνει μια ελάχιστη τιμή m και υπάρχει Xo στο (0,1) τέτοιο ώστε h(Xo)=m που σημαινει οτι η h παρουσιαζει ελάχιστο στο Χο (εσωτερικό του (0,1)) οποτε συμφωνα με το θεώρημα του fermat ειναι h'(Xo) = 0 ή g'(Xo)=1

Ανώνυμος είπε...

μπορειτε να μου πειτε γιατι δεν ανοιγει το 12 ελλειψη του μπαρλα β' λυκειου κατευθυνση ;;;;

giwrgos kollias είπε...

παιδια καλησπερα μπορει καποιος να μου πει αν εχει καποια διευκρινιση απο το θεμα 1ο του μπαρλα απ το νεο τευχος εχω φαει γερο σκαλωμα...ευχαριστω..

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Δόθηκε απάντηση μέσω e-mail.

Ανώνυμος είπε...

μπορείτε να μου πείτε που θα βρω το θεμα 87 απο το δευτερο τευχος ?

giwrgos kollias είπε...

θα ηθελα και εγω αν ειναι ευκολο τις λυσεις του μπαρλα να διορθωσω τις ασκησεις μου...kolokotronis53@gmail.com...με εκτιμηση γιωργος

Ανώνυμος είπε...

καλισπερα.Θα ιθελα και εγω τις λυσεις αν σου ειναι ευκολο... kuriakosnoob@yahoo.gr.. Θα με διευκολινες πολυ

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Ανώνυμε γράψε την άσκηση να σου πούμε την γνώμη μας...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα καίγομαι για τις λύσεις των επαναληπτικών θεμάτων στα μαθηματικά γενικής του Παπαδάκη όπως επίσης και στα επαναληπτικά θεματα με ολοκληρωματα του ίδιου συγγραφεα!!!!αν έχει κάποιος κάποιο από αυτά τα βιβλία ας μου στείλει αν μπορεί τις λύσεις (λογικά τις έχουν στο τέλος του βιβλίου ολοκληρωμένες)είναι μεγάλη ανάγκη.....
mary07almalibre@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!! Μπορείτε να μου στείλετε τις λύσεις των θεμάτων του Μπάρλα γενικής παιδείας Γ λυκείου;; Είναι μεγάλη ανάγκη!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Το e-mail μου: stoukinikoleta@yahoo.com

Ανώνυμος είπε...

liseis thmaton mparla g gymnasiou??? epigon!
eyxaristo.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΕΛΗΣ είπε...

καλησπερα! Αν δεν σου κανει κοπο μπορεις να στειλεις και σε μενα τις λυσεις του μπαρλα γ λυκειου . Θα σου ημουν ιδιαιτερα ευγνωμων, christosbelis@gmail.com ειναι το εμαιλ μου.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Χατζόπουλε,
Είμαι μαθητής της Γ λυκείου και όπως καταλαβαίνετε ξεκίνησα την προετοιμασία.
Θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις του Μπάρλα [από τα παλιά βοηθήματα(2004)].
ΤΟ mail μου είναι mergoulia@gmail.com
Με εκτίμηση Ορέστης

Ορέστης Μηλιώνης είπε...

Κύριε Μάκη,
Θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε και εμένα τις λύσεις.
Το e-mail μου είναι mergoulia@gmail.com
Με εκτίμηση,
Ορέστης

Ανώνυμος είπε...

φιλε μικ γεια σου
θελω και εγω τις λυσεις του μπαρλα ειναι μεγαλη αναγκη...σε παρακαλω
σε ευχαρριστω εκ των προτερων
email: zafefy1@yahoo.gr

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Οι λύσεις για την έκδοση 2004 υπάρχουν δακτυλογραφημένες από τον Τάκη Τσακαλάτο (δες τελευταίο σύνδεσμο της δημοσίευσης).

Διαφορετικά το νέο βιβλίο (2013) του Μπάρλα έχει στο τέλος υποδείξεις...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα.. Θα μπορούσατε να μου στειλετε,αν εχετε τις λυσεις για Στεργίου και Νάκης κατεύθυνση Γ' λυκειου? Το e-mail μου ειναι danay_sail@hotmail.com Σας ευχαριστω πολύ!

katerina alla είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΑΝ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΑΤΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΠΑΡΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΥΧΟΥΣ 2003...ΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ katerinaalla7@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα και εγω τις λυσεις απο το βοηθημα του μπαρλα γ'λυκειου γιατι παραπανω δε μ τις εμφανιζει .το ε-μαιλ μ ειναι etriandafillou7@gmail.com.. Θα το εκτιμουσα..σας ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας...ηθελα ασκησεις μπαρλα β λυκειου κατευθυνησεις απο το 1ο κεφαλαιο την 4η ενοτητα 'συντεταγμενες στο επιπεδο' μπορειτε να μου τις στειλετε?? antonis091211@yahoo.com ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα και εγω τις λυσεις απο το βοηθημα του μπαρλα γ'λυκειου (αν υπάρχουν από τους 2 τόμους) . Το email μου μ ειναι nikpsar@yahoo.com.
Eυχαριστώ εκ των προτέρων.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα απο την ομορφη Καλαματα. Θα ηθελα αν γινεται (και υπαρχουν), οι λυσεις του Μπαρλα ΓΕΝΙΚΗΣ παιδειας, να σταλουν στο e-mail μου. kostaspanago@gmail.com
Ευχαριστω εκ των προτερων!

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Χατζόπουλε,
Είμαι μαθητής της Γ λυκείου και όπως καταλαβαίνετε ξεκίνησα την προετοιμασία.
Θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις του Μπάρλα [από τα παλιά βοηθήματα(2004)].το μαιλ ειναι miralakos@yahoo.gr

thimios massios είπε...

Κύριε Χατζόπουλε,
Είμαι μαθητής της Γ λυκείου και όπως καταλαβαίνετε ξεκίνησα την προετοιμασία.
Θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις του Μπάρλα [από τα παλιά βοηθήματα(2004)]. το mail μου ειναι miralakos@yahoo.gr
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Οι λύσεις των επαναληπτικών θεμάτων (έκδοσης 2004) είναι εδώ

http://networkedblogs.com/KyCAg

από τον Τάκη Τσακαλάτο

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Δες εδώ

http://www.dboufas.com/images/stories/Maths%20Files/lykeio/glyk/genpaid/lyseis/barlas/BARLAS%20GLYK%20GEN%20THEMATA%202%2829-65%29%20FULLWM.pdf

antonis ditos είπε...

Μπορει να μου βρει καποιος τισ λυσεις στις ΑΚΗΣΕΙΣ και ΟΧΙ ΘΕΜΑΤΑ του μπαρλα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ? εχω βρει μεχρι την σελιδα 92 , αλλα θελω απο 93 και μετα !!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας!
Εγω προσωπικα χρησιμοποιω την εκδοση του 2009, εαν καποιος μου προουτεινε κανενα site η μου τα εστελνε μεσο email θα του ειμουνα ευγνωμων
Email:standby_15@hotmail.gr
Eυχαριστω!!

lidobonappetit είπε...

κύριε Χατζόπουλε είμαι μαθήτρια της Γ Λυκείου, αν μπορούσατε, θα ήθελα να μου στείλετε στο e-mail μου τις λύσεις από τα μαθηματικά κατεύθυνσης των βοηθημάτων του Αναστασίου Μπάρλα του 2009!Ευχαριστώ! giannacholeva@hotmail.gr

Ανώνυμος είπε...

γεια σας..
μηπως μπορειτε να μου στειλετε τις λυσεις για τις σελιδες 97,183,184,179 του μπαρλα Β τευχος γ λυκειου???

Ανώνυμος είπε...

Καληπερα κύριε Χατζόπουλε!
Θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις του Μπάρλα Γ λυκείου κατεύθυνσης στο e-mail: panos-g1@hotmail.com
Με εκτιμηση Παναγιωτης

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας! Καθως ελυνα τις ασκησεις απο το 1ο διαγωνισμα του Β τευχους Μπαρλα (νεα εκδοση), στο 2ο θεμα (Β1) αντιμετωπισα μια μικρη δυσκολια..
Εβγαλα το απολυτο απο την συναρτηση f καθως αξιοποιωντας τα δεδομενα βρηκα οτι εχει αρνητικο προσημο, αλλα μετα δεν ηξερα πως να την συνεχισω, (προσπαθησα να φτιαξω και την παραγουσα (f(x)/x-1)'=0 και σκεφτηκα να χρησιμοποιησω 1η συνεπεια Θ.Μ.Τ αλλα και παλι τιποτα.. Μπορειτε να με βοηθησετε?
(συγνωμη αν τυχον φανει η απορια μου ειναι πολυ ευκολη για να χρειαστει διευκρινιση, αλλα πραγματικα κολλησα..)

Ανώνυμος είπε...

Α! Και αν γνωριζετε καποια σελιδα που να εμπεριεχει τις λυσεις θεματων του Β τευχους της νεας εκδοσης, παρακαλω επισημανετε τον ηλεκτρονικο συνδεσμο, γιατι παρολο που στις τελευταιες σελιδες του τευχους υπαρχουν καποιες συντομες υποδειξεις για τις ασκησεις ολων των θεματων/διαγωνισματων κλπ, θα με βοηθουσε καποια πιο αναλυτικη περιγραφη των βηματων!

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Θα το δω και θα σας απαντήσω άμεσα!

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Προς στιγμήν δεν έχω κάποιο σύνδεσμο να προσθέσω γι αυτό δεν το έχω κάνει έως τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Χατζόπουλε,
Είμαι μαθητής της Γ λυκείου και ενοψει των εξετασεων θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις του καινουργιου Μπάρλα(2013-2014).ειναι καπως επειγον.ευχαριστω εκ των προτερων.αν εχετε αυτην την δυνατοτητα πειτε μου να σας δωσω ενα μαιλ για να επικοινωνησουμε.με εκτιμηση μπαμπης!!!

Ανώνυμος είπε...

Μηπως μπορει καποιος να με στειλει τις λυσεις του μπαρλα στα μαθηματικα κατευθυνσης β λυκειου? το e-mail μου ειναι thanosmous1997@yahoo.gr

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Θα σε βοηθούσα αλλά δεν διαθέτω ακόμα το β΄ τεύχος (έκδοση 2013). Αν θες να μου στείλεις συγκεκριμένες ασκήσεις που έχεις πρόβλημα (σημεία που δυσκολεύεσαι) στο email μου με χαρά θα σε βοηθήσω.

Ανώνυμος είπε...

Σας παρακαλω ειναι μεγάλη ανάγκη. Χρειάζομαι τις λυσεις της β λυκειου στο κεφαλαιο της ελειψης!!! το email μου ειναι paris_akri@hotmail.com. ευχαριστω

Χρήστος είπε...

Καλημερα, στο Β τεύχος του Μπάρλα (εκδοση 2013) στο θέμα 85 (γ) μήπως η ανισότητα θα έπρεπε να ήταν ανισοισότητα? Όποιος μπορεί ας ρείξει μια ματιά να με βοηθήσει. Ευχαριστώ. Χρήστος

Μάκης Χατζόπουλος είπε...

Χρήστο θες να μας πεις τι λέει η άσκηση; Δεν το έχω το Β΄ τεύχος για να σε βοηθήσω...

Πάντως αν (λέμε αν) ισχύει χ<=2 τότε και χ<2 είναι σωστό... οπότε μπορεί να μην υπάρχει πρόβλημα αφού δεν έχει δώσει το κατώτατο φράγμα.

Ομοίως γίνεται και για το αντίθετο...

Ανώνυμος είπε...

μπορεί κάποιος να μου βρει τις απαντήσεις στις ασκήσεις ανάπτυξης του βιβλίου Μπάρλα?

Ανώνυμος είπε...

Καλα ειναι δυνατον μα μην υπαρχουν πουθενα λυσεις του Γ.Μιχαηλίδη του Ά τομου;;; Μονο καποιες στους μιγαδικους βρηκα..στα επομενα κεφαλαια δεν υπαρχει τιποτα

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...