Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...




1) Την Τρίτη 29 Αυγούστου αναμένεται - εκτός απροόπτου - να δημοσιοποιηθούν από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής στα τμήματα των ΑΕΙ, καθώς και τα ονόματα των επιτυχόντων.

2) Το διδακτικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2017 και λήγει την 21η Ιουνίου 2018 του επόμενου έτους.

Η διδασκαλία των μαθημάτων αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου 2017 (ημέρα Δευτέρα) και λήγει στις 15 Ιουνίου 2018 (ημέρα Παρασκευή).

Οι χρονικές περίοδοι από 1 μέχρι 10 Σεπτεμβρίου και από 15 μέχρι και 21 Ιουνίου μπορεί να αξιοποιούνται για την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Σημείωση: Όταν η 11η Σεπτεμβρίου ή η 15η Ιουνίου είναι αργία, τα μαθήματα αρχίζουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα ή λήγουν την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα αντίστοιχα.

3)ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2017 ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

ΔΕΥΤΕΡΑ 4-9-2017

ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΡΙΤΗ 5-9-2017

ΑΡΧΑΙΑ + ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 6-9-2017

ΙΣΤΟΡΙΑ + ΦΥΣΙΚΗ + ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ Π.Π

ΠΕΜΠΤΗ 7-9-2017

ΛΑΤΙΝΙΚΑ + ΧΗΜΕΙΑ + Α.Ο.Θ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8-9-2017

ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ.Π. + Ο.Π

ΣΑΒΒΑΤΟ 9-9-2017

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ + ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 16.00 μ.μ. Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


(νέο) Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Φύλλα εργασίας στην Αστρονομία από τα ΚΕΕ

Όλα τα αρχεία είναι σε word και δίνονται από το Κ.Ε.Ε (Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας) το 2000. Ένα χρήσιμο αρχείο για τους μαθηματικούς που έχουν δεύτερη ανάθεση το μάθημα της Στοιχεία Αστρονομίας και διαστημικής και δεν ξέρουν από που να ξεκινήσουν και πως να το διδάξουν.




ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

·      ΠΡΟΛΟΓΟΣ ....................................................................................... 7

·      ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ........................................................... 9

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ...................................................................................... 11
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 11
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 13
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 15
          Δ. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 16

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ............. 17
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 17
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 20
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 23
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 25
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 27

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .............................................................. 31
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 31
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 35
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 37
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 38
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 39


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Ο ΗΛΙΟΣ .......................................................................................... 41
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 41
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 43
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 45
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 48
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 50

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
OI ΑΣΤΕΡΕΣ.................................................................................... 53
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 53
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 56
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 60
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 62
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 64

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΟΙ ΓΑΛΑΞΙΕΣ ................................................................................. 67
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 67
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 69
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 74
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 75
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 77

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ............................. 79
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 79
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 80
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 84
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 85
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 86

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ................................................................................. 87
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 87
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 90
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 93
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 95
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 96

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ............................................. 97
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 97
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 97
          Γ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ........................................................ 99
          Δ. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 99

·      ΣΧΕΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ..... 101
1o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 103
2o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 105
3o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 108
4o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 111
5o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 114
6o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 116
7o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 118

·      ΣΧΕΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
119
1o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 121
2o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 127


·      ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ............................................... 129
1ο Κεφάλαιο...................................................................................... 131
2o Κεφάλαιο...................................................................................... 133
3ο Κεφάλαιο...................................................................................... 135
4o Κεφάλαιο...................................................................................... 137
5ο Κεφάλαιο...................................................................................... 139
6o Κεφάλαιο...................................................................................... 142
7o Κεφάλαιο...................................................................................... 145
8o Κεφάλαιο...................................................................................... 147
9o Κεφάλαιο...................................................................................... 149








 
  Άδεια Creative Commons
 Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...