Σελίδες

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Θέματα και λύσεις Θαλή (2018) και Α΄ Γυμνασίου από τα τοπικά παραρτήματα της ΕΜΕ

Τα αποτελέσματα που όλοι περιμένατε!!  
(edit: 3/1/2018 και ώρα: 21:50)

  • Β΄ Γυμνασίου: pdf και excel (με φίλτρα)
  • Γ΄ Γυμνασίου: pdf και excel (με φίλτρα)
  • Α΄ Λυκείου: pdf και excel (με φίλτρα)
  • Β΄ Λυκείου: pdfκαι excel (με φίλτρα)
  • Γ΄ Λυκείου: pdf και excel (με φίλτρα)


Το αρχείο excel το επιμελήθηκε το lisari , περιέχει φίλτρα, για πιο εύκολη εύρεση των στοιχείων σας και καλύτερη μελέτη των επιμέρους στοιχείων (Ιδιωτικά Σχολεία, περιοχές κτλ.)

Ευκλείδης : Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018
Αρχιμήδης : Σάββατο 03 Μαρτίου 2018
_________________________________________________________________________________

Δείτε τα θέματα του 78ου διαγωνισμού "Θαλής" 11/11/2017 και των πλέον καθιερωμένων  διαγωνισμών της Α΄ Γυμνασίου που διοργανώνουν τα τοπικά παραρτήματα της Ε.Μ.Ε (δείτε τα περσινά θέματα 2016 - 17 από το lisari). 



78ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

«Ο ΘΑΛΗΣ»

ΣΑΒΒΑΤΟ,11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017


0) Δείτε τα εξεταστικά κέντρα του Θαλή εντός και εκτός Αττικής. 

1) Δείτε τα θέματα του Θαλή και η επιστολή για τους μαθητές.

2) Τις λύσεις των θεμάτων Θαλή από την ιστοσελίδα της Ε.Μ.Ε. Για μόνο απαντήσεις ή υποδείξεις πατήστε εδώ. 

3) (edit: 3/1/2018 και ώρα .....) Τα αποτελέσματα .





Τα θέματα του διαγωνισμού της Α΄ Γυμνασίου
από τα τοπικά παραρτήματα της Ε.Μ.Ε

4) Τα θέματα του διαγωνισμού "Ευάγγελος Σταμάτης" από την Ε.Μ.Ε Βοιωτίας για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Δείτε τα παλαιά θέματα του διαγωνισμού.

5) Τα θέματα του διαγωνισμού "Υπατίας" από την Ε.Μ.Ε Ημαθίας, για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Δείτε τις λύσεις από την επίσημη σελίδα του Παραρτήματος.

6) Τα θέματα του διαγωνισμού "Καραθεοδωρή" από την Ε.Μ.Ε Ροδόπης για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Για λύσεις δείτε εδώ.

7) Τα θέματα Θαλή για την Α΄ Γυμνασίου από τον τοπικό παράρτημα της Ε.Μ.Ε Μαγνησίας. Για τις λύσεις πατήστε εδώ.

8) Τα θέματα και οι ενδεικτικές λύσεις του διαγωνισμού "Εύδημος" από την Ε.Μ.Ε Δωδεκανήσου.

9) Τα θέματα και οι ενδεικτικές λύσεις του διαγωνισμού "Επιμενίδης" από την Ε.Μ.Ε Ηρακλείου.

10) Τα θέματα και οι ενδεικτικές λύσεις του διαγωνισμού "Διόφαντος" από την Ε.Μ.Ε Σερρών.

11) Τα θέματα και οι λύσεις του 2ου τοπικού διαγωνισμού "Δημήτρης Ζούνης" από την Ε.Μ.Ε Ηλείας από την ιστοσελίδα του παραρτήματος.

12) Τα θέματα του τοπικού διαγωνισμού "Κώστας Ζερβός" από την Ε.Μ.Ε Κέρκυρας. Δείτε τις λύσεις.

13) Τα θέματα και οι λύσεις του τοπικού διαγωνισμού Ε.Μ.Ε Κεντρικής Μακεδονίας από την επίσημη ιστοσελίδας τους.

171 σχόλια:

  1. Τα θεματα του θαλη 2017 τα δημοσιευσατε σημερα 11/11 ή χτες 10/11???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγχωρειτε αλλα γραφει "δειτε πρωτοι τα θεματα του θαλη,10 νοεμβριου 2017"δηλαδη χθες

      Διαγραφή
    2. ξερετε ετσι οτι η Μαθηματικη Εταιρεια εχει καθε δικαιωμα να επανεξετασει τον διαγωνισμο για οποιον δηποτε λογο???

      Διαγραφή
    3. προφανως κ αν ειχατε μπει χθες 10/11 κ ημερα Παρασκευη θα ειχατε δει οτι δεν υπηρχε κανενα θεμα online παρα μονο η δημοσιευση η οποια εγινε edit σημερα Σαββατο 11/11 κ μπηκαν τα θεματα, οπως κ θα ξαναγινει edit στο μελλον οποτε κ θα μπουν τα αποτελεσματα.
      Ισως δεν γνωριζετε το πως γινεται μια δημοσιευση σε ενα blog, παρολαυτα πρεπει να ειστε προσεχτικος σε αυτα που γραφετε κ για τους υπαινιγμους σας.


      Διαγραφή
    4. Γλυκέ μου ανώνυμε μπορείς να μας κατηγορήσεις για ό,τι θες αλλά για διαρροή από ένα επώνυμο site και με αυτό το τρόπο απλά δεν μπορεί να γίνει. Είναι χαζό! Είναι αδύνατο!
      Δεχόμαστε ότι η έκφραση μπορεί να σε μπέρδεψε αλλά αν μας παρακολουθούσες θα γνώριζες ότι αυτό το σκεπτικό το κάνουμε και για τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Να γνωρίζετε αυτά είναι σοβαρά θέματα και πρέπει να μιλάμε μόνο επώνυμα και κυρίως με αποδείξεις φίλε μου.

      Διαγραφή
    5. Mike ελπίζω να σε κάλυψε η απάντησή μου...

      Διαγραφή
    6. Kostaki σε ευχαριστώ πολύ για την τοποθέτηση αλλά ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα όπως τα έγραψες! Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που φέτος γίνεται ντόρος αφού αυτή τη τακτική την ακολουθώ συχνά.Έστω και ένας να είδε από την Παρασκευή τα θέματα από το site μου τον προκαλώ να το δηλώσει επώνυμα.

      Μου θυμίζει το περιστατικό που ένας έκανε prtscn τις λύσεις που είχαμε εκδώσει για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις (νομίζω του 2015) και έγραφαν στο εξώφυλλο 10:15 (αντί του ορθού που ήταν 11:15) - ενώ τα θέματα ανακοινώθηκαν στις 10:27 - και θεωρεί ότι αναρτήσαμε τις λύσεις ΠΡΙΝ ανακοινωθούν τα θέματα!! Δηλαδή αν γράφαμε και 2021 σημαίνει ότι γνωρίζουμε και τα θέματα του μέλλοντος!

      Διαγραφή
    7. Έχω μιλήσει με την ηγεσία της Ε.Μ.Ε (που έλαβε ένα ανώνυμο email με αυτές τις καταγγελίες) και αναζητούμε ήδη τον άνθρωπο που έφερε αναστάτωση για να μας εξηγήσει τι είχε κατά νου.

      Διαγραφή
  2. Ποια είναι η γνώμη σας για τα φετινά θέματα της Β Λυκείου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 1ο και το 3ο , εξαιρετικα εύκολα, σε σχέση με τα θέματα που είχα δώσει περσυ ως μαθητής Β λυκείου. [Μια διαίρεση πολυωνύμου αρκούσε! και για τα 2]

      Το 4ο παλευόταν.
      Την γεωμετρία δεν την είδα.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ. Στο τέταρτο δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω λύση, παρά μόνο να δημιουργήσω σχέσεις-ανισότητες. Εύχομαι καλά αποτελέσματα!

      Διαγραφή
    3. Και εγώ στο 4ο δεν μπόρεσα να βρω λύση αν μπορεί κάποιος ας βοηθήσει

      Διαγραφή
    4. Δημήτρη εγώ προσωπικά ακόμα κάποια θέματα δεν μπορώ να τα λύσω... αρκετά απαιτητικά!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα παιδιά!!

    Χαίρομαι που το site βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων αλλά στεναχωριέμαι όταν γίνεται για λάθους λόγους και από ανώνυμα = λάθος άτομα.

    Προφανώς και η ανάρτηση έγινε χθες! Προφανώς είχαμε τον ίδιο τίτλο που λέτε! Το κάνουμε συνέχεια! Το κάνουμε και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις!! Είναι μια ενημέρωση για την ανάρτηση που θα γίνει την επόμενη η ημέρα για να είναι όλοι συντονισμένοι. Είναι κακό; Απλά ενημερώνω ότι το lisari παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα αναρτήσει τα θέματα έγκαιρα. Μερικές φορές το καταφέρνουμε άλλες όχι... αλλά από ότι καταλαβαίνετε δεν έχει νόημα, είναι μια πρόκληση που μας κρατάει σε εγρήγορση όλους όσους ασχολούνται στο διαδίκτυο. Αυτό! Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.

    Θα ήταν μεμπτό να είχα αναρτήσει οτιδήποτε έστω και ένα δευτερόλεπτο πριν από τις εξετάσεις.

    Οτιδήποτε γράφεται σας παρακαλώ να είναι επώνυμο και σοβαρό. Όπως χθες το βράδυ μπήκα στο lisari και βρήκα τα θέματα αναρτημένα. Οτιδήποτε άλλο είναι εκ των ων ουκ άνευ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έπειτα από 5 χρόνια έμμεσης εμπειρίας θεωρώ ότι μπορώ να κρίνω φρόνιμα τα θέματα της εκάστοτε τάξης. Σε γενικό επίπεδο τα προβλήματα δεν ήταν δύσκολα, αλλά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ειδικά σε σχέση με παλαιότερες τάξεις, όπως από 2011 και κάτω. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να ήταν αρχικά δίκοπο μαχαίρι αλλά τελικά αποδείχτηκε κερδοφόρο, καθώς η ελληνική αποστολή ανέβηκε στην κορυφή της Διεθνούς Μαθηματικής Ολυμπιάδας του 2017. Απ' ότι φαίνεται, η ΕΜΕ γνωρίζει αρκετά καλά τι κάνει και ευελπιστώ φέτος να υπάρχει και η αντίστοιχη ανταπόκριση από τους μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη δεκτή κάθε κριτική - άποψη από μαθητές που είναι καπνομπαρουτισμένοι σε τέτοιες εξετάσεις! Έχετε μια καλύτερη εικόνα αφού τα βλέπετε από πρώτο χέρι, από την πρώτη γραμμή. Καλή αποτελέσματα και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. Θερμή παράκληση στα "αποκλειστικά" θέματα Ε.Μ.Ε της Κεντρικής Μακεδονίας του Μικρού Θαλή να αναφερθεί η πηγή προέλευσης καθώς είναι ακριβώς το ίδιο αρχείο που σκάναρα και ανέβασα στο blog μου πριν από αρκετές ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρη μου έχει σταλεί έτσι ακριβώς στο email μου χωρίς καμία αναφορά, δεν ήξερα ότι είναι από το δικό σου site αφού δεν είχε κάποια διακριτικά. Δεν αμφισβητώ τη πηγή και θα το αποσύρω άμεσα μέχρι να βρω το πρωτότυπο αρχείο.

      Διαγραφή
    2. Δε χρειάζεται να το αποσύρεις καθώς και εγώ συμφωνώ με το να μοιράζονται τα αρχεία σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα με κάθε δυνατό μέσο. Θα ήμουν ανόητος αν δεν αναγνώριζα την προσφορά σου στην μαθηματική κοινότητα. Απλά αν θες αφαίρεσε το αποκλειστικά καθώς δεν έχει νόημα ή έστω ανέφερε την πηγή προέλευσης.

      Διαγραφή
    3. Χάρη μου δεν με πειράζει ειλικρινά!

      Αφού το έχεις αναρτήσει εσύ τότε υπάρχει στο διαδίκτυο άρα είναι σαν να το έχω αναρτημένο και εγώ!

      Απλά με ενδιαφέρει το επίσημο έγγραφο για λόγους αρχής.

      Αν το είχες, τότε θα το άφηνα στο site μου και θα έβαζα πηγή το site σου (πέρυσι έκανα το ίδιο με το eisatopon) πόσο μάλλον δεν θα έβαζα τη λέξη "αποκλειστικά" όπως έκανα στο έγγραφό σου.

      Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση και συγνώμη για το "καπέλωμα" φάνηκε άσχημο όμως δεν έγινε εσκεμμένα. Πρέπει η πηγή να αναφέρεται σε κάθε περίπτωση. Μας τιμάει η αναφορά και επιβραβεύει την προσφορά και το blog που το παρουσίασε.

      Διαγραφή
    4. Μάκη τα βρήκα (επίσημα όχι σκαναρισμένα).

      Διαγραφή
    5. Σε ευχαριστώ Χάρη! Μόλις αναρτήθηκαν επίσημα και από την ιστοσελίδα του παραρτήματος http://www.emethes.gr/

      Διαγραφή
  6. Πως σας φάνηκαν τα Θέματα της πρώτης λυκειου Λυκείου και ποια πιστεύετε θα είναι η βαση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται Αθηνά μου να κάνουμε εκτιμήσεις, όσο και να μοιράζομαι την αγωνία σας είναι προτιμότερο να περιμένουμε για να δούμε την γενική εικόνα των μαθητών παρά να ποντάρουμε σε νούμερα.

      Επειδή σας σεβόμαστε δεν μπορούμε να προβούμε σε καμία εκτίμηση ή γνώμη. Σας εύχομαι καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα!!

      Διαγραφή
  7. Αρκετά διαφορετικά από τις άλλες χρονιές, και το γεγονός ότι ήταν πρωτόγνωρα τα καθιστά ταυτόχρονα και απαιτητικά. Θεωρώ οτί θα πέσουν οι βάσεις της Α Λυκείου γύρω στις 3 μονάδες. Πιθανότατα να υπερβάλλω, δεν είμαι ειδικός, ένας απλός μαθητής είμαι, αλλά αυτό θα θεωρούσα λογικό να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοώ 3 μονάδες πιο κάτω σε σχέση με πέρυσι, μην παρεξηγηθώ. :·)

      Διαγραφή
    2. Το πρώτο θέμα ήταν μην αναμενόμενο και εκτός της λογικής που διαθέτουν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου. Τα άλλα θέματα ήταν μια χαρά με την ανάλογη δυσκολία τους.

      Διαγραφή
  8. Τα θέματα της Γ λυκείου πως σας φάνηκαν ; Πως νομίζετε θα κινηθούν περίπου οι βάσεις σχετικά με άλλες χρονιές στη Γ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά φοιτώ στη Β Λυκείου, οπότε δυστυχώς λόγω άγνοιας δεν μπορώ να απαντήσω.

      Διαγραφή
    2. Έφη αναμένουμε να μας πείτε εσείς πώς είδατε τα θέματα!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα σε όλους
    Ειμαι πρων μαθητης ο οποιος ειχε δηλώσει συμμετοχή σε παλαιοτερους διαγωνισμους και θα ήθελα να επισημάνω κάποια πράγματα. Καταρχην θα ήθελα να τονίσω την διαφορά προετοιμασίας ανάμεσα στο δημοσιο και στο ιδιωτικό σχολείο. Στο πρωτο ξοδευονται τουλάχιστον 2-3 ωρες εβδομαδιαιος ενω στο δημόσιο 2-3 ωρες γενικα και αν. Επισης θα ηθελα να πω σε ολους τους μαθητες αλλα και γονεις να μην δίνουν πολύ βαση σε τετοιους διαγωνισμους γιατί θεωρώ οτι η αποτυχια δε σημαινει οτι δεν ειναι έξυπνοι καιποιοι μαθητες και ουτε οτι δε θα πετυχουν το στοχο τους στις πανελλήνιες. Τελος πιστευω οτι θα θεματα που πέφτουν απλα θα πρεπει οι μαθητες να εχουν ξαναλυσει παρομοιες η εστω παρομοιας λογικης ασκησεις οποτε το βρισκω λιγο ανουσιο ολο αυτο το αγχος και η στεναχώρια καποιων που δεν περναν στην επομενη φαση. Ευχαριστώ πολύ καλα αποτελέσματα σε ολους και μη μασατε σε τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μια χαρά τα είπες! Ευχαριστούμε για την ενθάρρυνση που δίνεις στους νέους μαθητές μας. Πιστεύω ότι η απογοήτευση είναι μικρή γιατί γίνεται ανάλογη συζήτηση με τους καθηγητές που ενημερώνουν ότι είναι ασύμμετρα δύσκολα τα θέματα των διαγωνισμών με το σχολικό επίπεδο.

      Επίσης στα δημόσια σχολεία ΔΕΝ γίνεται καμία ώρα. Εγώ φέτος ΔΕΝ πρόλαβα να στείλω ούτε υλικό στα παιδιά (εκτός από αυτό που είναι αναρτημένο) και το έχω βάρος στη συνείδησή μου. Δυστυχώς ο ρυθμός του δημοσίου είναι καταιγιστικός (συνελεύσεις, καταλήψεις, εκδρομές, τεστ, διαγωνίσματα, απουσίες, εφημερίες κτλ.) που δεν σου αφήνει χρόνο να ασχοληθείς και με αυτά. Δυστυχώς όταν περνάει ο χρόνος πάντα θεωρώ ότι έπρεπε να είχα βρει 1 τουλάχιστον την εβδομάδα για να κάνω κάτι περισσότερο στα παιδιά, αλλά όλα αυτά γίνονται μετά Χριστόν...

      Καλή επιτυχία σε όσα παιδιά που παιδεύτηκαν και εργάστηκαν...

      Διαγραφή
    2. Είμαι μαθητής που πάει α Λυκείου σε
      Δημόσιο σχολείο και τις τελευταίες δύο χρονιές περάσα Θαλή και Ευκλείδη και δεν μου έκαναν ούτε πέντε λεπτά προετοιμασία απλά με δηλωσαν

      Διαγραφή
  10. Εμένα που πήγα για την πλάκα μου όπως κάθε χρόνο(φετος β λυκείου), μου φάνηκαν δύσκολα με εξαίρεση το 4ο θέμα που ήταν ευκολάκι και το έλυσα σωστά(από ότι ειδα κάποιες λύσεις κάποιων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 4ο ήταν αρκετά έξυπνο και απαιτητικό για πολλούς υποψήφιους, οπότε αν το έκανες να νιώθεις υπερήφανος για τον εαυτό σου!!

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας? Θα ηθελα να σας ρωτησω πως σας φανηκα τα θεματα της γ γυμνασιου απο πλευρα δυσκολιας σε σχεση με αλλες χρονιες?Που θα κυμανθουν πι βασεις περιπου?
    Ευχαριστω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε πολύ το Μάκη και την ομάδα του για την ενημέρωση με τα θέματα των διαγωνισμών των υπόλοιπων παραρτημάτων.
    Δεν έχω σκοπό να μειώσω την προσπάθεια του θεματοδότη, αλλά τα θέματα της Γ Γυμνασίου νομίζω ότι έπρεπε να προσεχθούν λίγο περισσότερο. Δε μου άρεσαν οι πράξεις στο πρώτο πρόβλημα (νομίζω ότι αρχικά δεν είχαν στόχο να προκύψει αυτό το αποτέλεσμα, μάλλον κάποια αστοχία έγινε) και η διατύπωση στο τρίτο πρόβλημα (μάλλον έπρεπε να γράφει ότι το 6 το χρησιμοποιούμε τουλάχιστον μια φορά και όχι όσες φορές θέλουμε, από την έκφραση αυτή προκύπτει κατά τη γνώμη μου ότι αν θέλουμε μπορούμε να μη το χρησιμοποιήσουμε καθόλου).
    Καλή επιτυχία στους μαθητές που πήραν μέρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ???γνωριζει καποιος ποτε θα βγουν τα αποτελεσματα.???.ειδα οτι ανοιξε ο χωρος για τα ονοματα στο σαιτ της μαθηματικης χωρις να εχει συμπληρωθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γνωρίζουμε πότε θα βγούν τα αποτελέσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εκτιμούμε ότι μέχρι την Παρασκευή στις 22/12/2017 θα έχουν αναρτηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως υπάρχει κάποια ακόμα πιο πρόσφατη ενημέρωση σχετικά με την ανάρτηση των ονομάτων; Ευχαριστω!

      Διαγραφή
  17. Δηλαδή σήμερα θα αναρτηθούν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδιά οι εκτιμήσεις ήταν για σήμερα... οπότε αναμένουμε πότε θα τα αναρτήσουν. Καλά αποτελέσματα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυριε Χατζοπουλε καλημερα και χρονια πολλα. Μηπως υπαρχει καποια νεα πληροφορια για την ανακοινωση των αποτελεσματων; Αυτη η καθυστρηση της ΕΜΕ αποτελει εμποδιο - φανταζομαι και για αλλους μαθητες- να ξεκινησουμε διαβασμα για τον Ευκλειδη. Οπως και να χει, ευχαριστουμε για την πολυτιμη ενημερωση που μας εχετε παρασχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει πιθανότητα να αναρτηθούν σήμερα ;

      Διαγραφή
    2. Δέσποινα καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να πεις καθώς το αισθάνομαι κι εγώ ο ίδιος. Δεν θα αναπαράγω φράσεις μαθηματικών που λένε ότι είτε περνάμε είτε όχι πρέπει να λύνουμε ασκήσεις εάν αγαπάμε τα μαθηματικά, γιατί θα επικεντρωθώ στον πρακτικό τομέα. Θεωρώ ότι πρέπει ούτως ή άλλως να διαβάζεις ασκήσεις του Ευκλείδη, όχι μόνο για την τυχούσα πρόκριση, αλλά και για την προετοιμασία σου για την επόμενη χρονιά (αν ξαναδώσεις). Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσεις πολύτιμο χρόνο κι η διαδικασία θα είναι πιο ξεκούραστη.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστω για την απαντηση! Το θεμα μου εξ'αρχης δεν ηταν το αν θα διαβασω ή οχι, το θεωρουσα και το θεωρω δεδομενο πως θα ελυνα ασκησεις περασω δεν περασω α) γιατι μου αρεσει β)οπως αναφερθηκε για την επομενη περιοδο διαγωνισμων. Απλα ειναι γεγονος πως με αλλη ορεξη και διαθεση λυνουμε ασκησεις αν εχουμε το στοχο της προκρισης στον αρχιμηδη απο τον ευκλειδη, και αλλο ειναι το να λυνουμε καμια ασκηση χαλαρα επειδη μας αρεσει. Ας ελπισουμε η ΕΜΕ να τα ανακοινωσει συντομα!

      Διαγραφή
    4. Βεβαίως η διάθεση είναι διαφορετική. Έχεις απόλυτο δίκιο. Αφού όμως ο Ευκλείδης πλησιάζει, θεωρώ ότι θα τα έχουμε βραχυπρόθεσμα στα χέρια μας.

      Διαγραφή
  20. Υπάρχει περίπτωση να αναρτηθούν σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν και οι προθέσεις (σύμφωνα με αυτά που μας είπαν οι υπεύθυνοι) ήταν να αναρτηθούν την Παρασκευή τελικά βλέπω να μην αποφεύγουν την ανάρτηση στο τέλος του χρόνου (κατά εκτίμηση θα πω μέχρι την Παρασκευή). Νομίζω ότι το είπε (ή πρόβλεψε) ο Μικές Aθανασίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπερα.Μηπως εχουμε καμια νεα πληροφορια σχετικα με τα αποτελεσματα?
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα! Μήπως γνωρίζετε κάτι για τα αποτελέσματα της Β' Γυμνασίου; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως; Επειδή ήταν εύκολα τα θέματα η βάση λογικά (κατά εκτίμηση) θα είναι υψηλή...

      Διαγραφή
    2. Και όντως έτσι είναι. Μαθητής που είχε γράψει 2,5 θέματα, δεν είναι, απ'ότι βλέπω, στους επιτυχόντες.

      Διαγραφή
    3. Το φοβόμουν! Δυστυχώς έπεσα μέσα...

      Διαγραφή
    4. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των παιδιών η βάση πρέπει να κυμάνθηκε από 13,5 έως 14,5

      Διαγραφή
  24. Ούτε που έχει μπει user στο σάιτ της Μαθηματικής εδώ και δυο βδομάδες, το οποίο σημαίνει κάθε πέρσι και καλύτερα. Είναι ντροπή, εδώ που τα λέμε, και ασέβεια προς τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας παρακαλούσα να υπογράφετε τα κείμενά σας. Δεν είναι όμορφο να μπαίνουν "ανώνυμοι" και γράφουν κορώνες και να κάνουν καταγγελίες προς κάθε κατεύθυνση, δεν μας τιμάει.

      Διαγραφή
    2. Το "Ανώνυμος" είναι η πρώτη επιλογή στο blog, γι' αυτό ίσως το βλέπετε συχνά, άλλωστε προσωπικά δεν μπαίνω από ανώνυμη περιήγηση...
      Ποιες είναι οι κορώνες, ποιες οι καταγγελίες και ποιες οι κατευθύνσεις; Με μπερδέψατε ή ίσως μπερδευτήκατε θεωρώντας με συνάδελφο. Τις εντυπώσεις των μαθητών, τις διαβάζετε και στη συνέχεια. Το βρίσκω ασεβές να αφήνουμε (μέχρι 125 ταυτόχρονα, τόσους επισκέπτες είχε η σελίδα της Μαθηματικής ανά πάσα στιγμή τις προηγούμενες εβδομάδες και 0 χειριστές - απλή παρατηρητικότης) τέτοια παιδιά να ξεροσταλιάζουν. Αυτή είναι η γνώμη μου σχετικά με το τι δε μας τιμάει κι αυτήν ακριβώς εκφράζω.
      Εύχομαι να βγει αληθινή αυτή τη φορά οι πληροφορία σας για το επόμενο 20ωρο, γιατί κάτι παρόμοιο συνέβη και πέρυσι. Έχω αναλάβει, όπως κάθε χρόνο, να ενημερώσω τα παιδιά μου όταν αναρτηθούν, λειτουργώντας ως κυματοθραύστης και έχοντας δώσει ως περιθώριο το άνοιγμα των σχολείων!
      Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
      Καθ' όλα επώνυμος ηλ/γος μηχ/κος και γονεύς τεσσάρων συμμετεχόντων

      Διαγραφή
    3. Πολύ καλύτερα!
      Αρχίζω και διακρίνω ένα πρόσωπο πίσω από μία ανώνυμη. Διαφορετικά αντιμετωπίζω ένα συνάδελφο, διαφορετικά ένα μαθητή και διαφορετικά ένα γονιό.
      Αυτή τη φορά, σε αυτή την ανάρτηση, επειδή ακούστηκαν κάποιες καταγγελίες από ένα "ανώνυμο" είμαστε λίγο καχύποπτοι. Οπότε το βρίσκω τίμιο να μιλάμε επώνυμα όπως κάνω εγώ. Λέω τις σκέψεις μου, τις πληροφορίες μου και αρκετές φορές διαψεύδομαι. Είναι κακό; Εκτίθεμαι;
      Αυτά που γράψατε δεν ήταν προσβλητικά (μπορεί να ήταν και αληθής, δεν το έχω ελέγξει) απλά με φοβίζει η πορεία της συζήτησης…
      Καλή επιτυχία στα παιδιά σας!

      Διαγραφή
  25. Αν ξέρει πάντως κάποιος οτιδήποτε για το πότε θα γίνει η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, παρακαλώ πολύ ας ενημερώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν δεν με προλάβει κάποιος άλλος, μόλις δω τα αποτελέσματα θα σε ενημερώσω εγκαίρως φίλε μου. Εύχομαι ό,τι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αξιοθρηνητοι!Δεν ξερω τι αλλο θα μπορουσε να κανει καποιος ωστε να μας αποτρεψει απο τη συμμετοχη σε τετοιους διαγωνισμους!Πρωτα λαθος θεματα(γ γυμνασιου) και στη συνεχεια πληρης αδιαφορια!Καλη χρονια σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οριστικό παιδιά, 2 με 3 Ιανουαρίου 2018 θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα. Δεν είναι εκτίμηση αλλά ενημέρωση από τους υπεύθυνους.

    Καλή Χρονιά σε όλους και καλά αποτελέσματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή Χρονιά παιδιά!!! Και υπομονή έτσι όπως πάει θα ανακοινωθούν 19/01

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Μικέ, θα αναρτηθούν τις πρώτες ημέρες του νέου έτους (στις 2 άντε με 3 Ιανουαρίου).
      Υπήρχε λόγος γι αυτό αυτή η καθυστέρηση που μας τσίτωσε όλους. Κατανοητή η κάθε δυσαρέσκεια, κανένα δεν ευχαριστεί η καθυστέρηση, αλλά ως λάτρεις των μαθηματικών που είμαστε πρέπει να πω ότι αν δεν έχουμε όλα τα δεδομένα ας μην κρίνουμε.

      Καλή Χρονιά και καλά αποτελέσματα φίλε μου!

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη έχετε δίκιο.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

      Διαγραφή
  30. Καλησπερα.Κυριε Χαζοπουλε ποια ειναι η εκτιμηση σας για τη βαση της γ γυμνασιου.Ευχαριστω εκ των προτερων.Καλη Χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εύχομαι με όλη μου την καρδιά καλή κι ευτυχισμένη χρονιά με υγεία κι αγάπη σε όλους και στις οικογένειές τους! Ας είναι καλότυχο το '18!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κύριε Χατζόπουλε τι προβλέπετε για την βάση στη Β΄ Λυκείου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ακόμα να γίνει η ανάρτηση των αποτελεσμάτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η αληθεια ειναι οτι εχουν αργησει αρκετα. Βεβαια δεν ειμαστε σε θεση να ξερουμε λεπτομερειες γιατι αργησαν. Ωστοσο να επισημανω οτι δε συμφωνω με την αποψη οτι οι μαθητες πρεπει να διαβαζουν ψαγμενα θεματα ανεξαρτητως επιτυχιας στο θαλη. Υπερβολικα μεγαλη απαιτηση για παιδια. Τα πιο πολλα παιδια που περνανε στον ευκλειδη ΔΕΝ διαβαζουν ανελλιπως μαθηματικα χωρις να εχουν κατι να τα παρακινει. Υπαρχει ενα ποσοστο της ταξης του 20% των επιτυχοντων που το κανει αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κύριε/κυρία προσωπικά δέχομαι οποιαδήποτε άποψη, μόνο που εγώ δε μίλησα για παιδιά που απλά περνάνε στον Ευκλείδη (και εδώ είναι η διαφορά της συζήτησης), αλλά για ένα παιδί-πρότυπο το οποίο έχει στόχο να περάσει ΚΑΙ τον Ευκλείδη και κατ'επέκταση να συμμετάσχει και στην Ολυμπιάδα. Από προσωπική εμπειρία διάβαζα ανεξαρτήτως επιτυχίας μαθηματικά και μη διακεκομμένα για αρκετές χρονιές, κι όμως στην Β' και Γ' Γυμνασίου δεν κατάφερα να περάσω τον Ευκλείδη. Επομένως αμφιβάλλω αν υπάρχει μαθητής που πέρασε τον Ευκλείδη χωρίς συνεχόμενο διάβασμα και εάν είναι έτσι, τότε αυτό οφείλεται είτε σε μεγάλη τύχη (π.χ. Διάβασα χθες μόνο 3 θέματα κι έπεσε ένα παρόμοιο), είτε σε αξιοσημείωτη ευφυΐα. Εντούτοις γνωρίζω παιδιά που πέρασαν τον Θαλή χωρίς καθόλου διάβασμα, αλλά όχι και έναν διαγωνισμό τόσο απαιτητικό όσο ο Ευκλείδης. Βασιζόμενος στη φράση σας 'Χωρίς να έχουν κάτι να τα παρακινεί' απαντάω ότι ένας λογικός μαθητής ο οποίος παίρνει την απόφαση να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς, ευνόητα πρέπει να παρακινείται από την γλυκιά γεύση της επιτυχίας, επιτυχών και μη. Αν υπάρχει έστω και ένας μαθητής που δεν τον παρακινεί κάτι για να συμμετάσχει ενεργά, τότε προφανώς με μαθηματική ακρίβεια, δεν έπρεπε να συμμετάσχει. Ομολογώ όμως ότι μου κάνει τρομερή εντύπωση το γεγονός ότι γνωρίζετε (διότι μόνο ένας μωρός και απερίσκεπτος θα το έλεγε στην τύχη) το ποσοστό των επιτυχόντων που διαβάζουν ανελλιπώς.

      Διαγραφή
    2. 1ον: Σοβαρά τώρα;Ένας "μωρός και απερίσκεπτος;"
      2ον:Ο Διαγωνισμός δεν απεθύνεται σε "μαθητές πρότυπο" ΜΟΝΟ, οπότε καλύτερα να μη μιλάτε μόνο για αυτούς εδώ πέρα. Δηλαδή κάτι ενδιάμεσο από μέτριος μαθητής μέχρι το "πρότυπο" δεν υπάρχει; Πρέπει δηλαδή για να προετοιμάζομαι για τον Ευκλείδη να είμαι "πρότυπο"; Να το βγάλουν ανακοίνωση στην ΕΜΕ αν είναι έτσι.
      Τίτλος:
      "Αν δεν είσαι πρότυπο δε φτάνει. Εμείς απευθυνόμαστε σε μία μικρή ομάδα μαθητών-κόψε το λαιμό σου και βγάλε άκρη".
      Δηλαδή με αντίστοιχη λογική αν δώσω πανελλήνιες και δεν είμαι σίγουρος αν έχω περάσει στο Μαθηματικό,πρέπει να διαβάζω Ανάλυση 1 από τώρα για να είμαι προετοιμασμένος.
      ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΩΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΟΣ!!!

      Διαγραφή
    3. Ζητώ συγγνώμη για οποιαδήποτε παρεξήγηση/αναστάτωση σας προκάλεσα, αν και δεν σας αποκάλεσα ούτε μωρό ούτε απερίσκεπτο, διότι αν διαβάζατε με μεγαλύτερη προσοχή την ανάρτηση μου αναφέρομαι σε έναν τυχαίο συνομιλητή ο οποίος θα έλεγε το ποσοστό 20% στην τύχη, σε αντίθεση με εσάς που φαντάζομαι ότι από κάπου το γνωρίζετε. Το γεγονός αυτό δεν έχει να κάνει καμία σχέση με τον διαγωνισμό, αλλά με μία γνώση την οποία βρήκα ενδιαφέρουσα και θα ήθελα να την γνωρίζω κι εγώ με την προυπόθεση ότι είναι τεκμηριωμένη. Ως προς το θέμα των διαγωνισμών τώρα, από τη στιγμή που απέτυχα εγώ ο ίδιος 2 συνεχόμενες φορές, απ'ευθείας καταλαβαίνετε ότι δεν είμαι παιδί πρότυπο και ούτε μιλάω αποκλειστικά για τα παιδιά αυτά. Δεν έχω φτάσει καν στο επίπεδό τους. Αν θέλετε να προετοιμαστείτε για τον Ευκλείδη με στόχο την πρόκριση λοιπόν (που για εμένα τουλάχιστον αν και υψηλός, αυτός θα έπρεπε να είναι ο στόχος του εκάστοτε μαθητή μετρίου και αριστούχου), θεωρώ ότι το απαιτούμενο διάβασμα είναι αρκετό. Ξέρω παιδιά που αφιέρωσαν σχεδόν τη ζωή τους στα μαθηματικά κι όμως δεν πέρασαν τον Ευκλείδη. Τώρα αν θέλετε να προετοιμαστείτε για τον Ευκλείδη χωρίς συστηματικό διάβασμα είστε φυσικά ευπρόσδεκτος, και για να είμαι ειλικρινής, δεν με πολυενδιαφέρει κιόλας. Η Δέσποινα είχε αυτό το άγχος του διαβάσματος. Τι να δώσω λοιπόν σαν απάντηση? Προετοιμάσου λίγες μέρες πριν? Αυτό θα λέγατε στη θέση μου εάν είχατε κληθεί να απαντήσετε? Και εάν η Δέσποινα έκανε αυτό και στο τέλος χτύπα ξύλο δεν πέρναγε, εγώ θα είχα το βάρος ότι την πήρα στο λαιμό μου? Ο πιο ασφαλής δρόμος είναι αυτός του συστηματικού διαβάσματος, και εάν διαφωνείτε και σε αυτό τότε δεν έχουμε λόγο να συνεχίσουμε τη συζήτηση. Αν θέλετε, μπορείτε να ακολουθήσετε τους άλλους δρόμους.
      Φιλικά,
      Δημήτρης

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Δημήτρη, κατ' αρχάς θερμά συγχαρητήρια για την πρόσφατη επιτυχία σου αλλά και για την επιμονή σου να κερδίσεις κάποια στιγμή διάκριση στον Ευκλείδη.
      Επίτρεψέ μου δυο παρατηρήσεις πάνω στη γραφή σου: Μη γενικεύεις αυθαίρετα ή κρίνοντας εξ ιδίων και κυρίως μη χρησιμοποιείς αιχμηρά επίθετα! Δεν είναι απαραίτητο να απαντάς σε κάθε ανάρτηση παρότι φυσικά κανείς δε σου το απαγορεύει. Όλοι θα μπορούσαν κάτι να πουν αλλά περνούν από δεύτερη σκέψη την παρόρμησή τους, μια πληροφορία θεωρείται σημαντική όταν είναι μη αναμενόμενη, ουκ εν τω πολλώ το ευ κλπ κλπ.
      Καλό διάβασμα και κάθε επιτυχία!
      Εύη

      Διαγραφή
    6. Σε ευχαριστώ για τις ευχές και για τις παρατηρήσεις, Εύη. Θα τις εκλάβω υπ´όψη για μελλοντικές αναρτήσεις. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  35. Τετάρτη πρωί (9:00) και η σελίδα της ΕΜΕ http://hmas.gr δεν λειτουργεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μέρες τώρα που δεν λειτουργεί αυτό είναι το θέμα...

      Διαγραφή
    2. Από την πρώτη Γενάρη δεν λειτουργεί, διότι από τότε ξεκίνησαν να βάζουν τους επιτυχόντες στο site. Κι αφού ανανεώνεται από στιγμή σε στιγμή, ο διακομιστής έχει κλείσει και θα παραμέινει κλειστός μέχρι την ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων.

      Διαγραφή
  36. Καλή Χρονιά !!! Πραγματικά είναι άσχημο να μην έχουν αναρτηθεί τα αποτελέσματα και η σελίδα της Μαθηματικής Εταιρείας να μην λειτουργεί καν εδώ και μέρες...
    Μαριλένα Κωττάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν ξέρω τι συμβαίνει;;; Εγώ επικοινώνησα με τη Μαθηματική Εταιρεία και μου είπαν ότι δεν εχει κανένα πρόβλημα η σελίδα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικα , εδω και δυο μερες προσπαθω να μπω αλλα δε λειτουργει.Δεν ξερω τι συμβαινει.Ας ελπισουμε να αναρτηθουν σημερα.

      Διαγραφή
  38. Παιδιά θα αναρτηθούν σήμερα! Απλά λόγω μεγάλης επισκεψιμότητας ο server της ΕΜΕ πέφτει! Μόλις βγουν τα αποτελέσματα θα τα αποθηκεύσουμε σε διαφορετικό σημείο για να έχετε πρόσβαση όλοι (είτε είναι ενεργό το site της ΕΜΕ είτε όχι).

    Καλά αποτελέσματα (εύχομαι να "εύχομαι" για τελευταία φορά)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κατάφερα να μπω στην ιστοσελίδα και δεν είχε τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. H σελίδα της Ε.Μ.Ε. (http://www.hms.gr/) έχει αποκατασταθεί (ώρα: 18:40)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εάν ανοίξει κάποιος το site της ΕΜΕ θα βρει το ασυνήθιστο μήνυμα:
    user warning: Table './drupal/sessions' is marked as crashed and should be repaired query: SELECT COUNT(sid) AS count FROM sessions WHERE timestamp >= 1514940973 AND uid = 0 in /var/www/html/includes/session.inc on line 119.
    user warning: Table './drupal/sessions' is marked as crashed and should be repaired query: SELECT DISTINCT u.uid, u.name, s.timestamp FROM users u INNER JOIN sessions s ON u.uid = s.uid WHERE s.timestamp >= 1514940973 AND s.uid > 0 ORDER BY s.timestamp DESC in /var/www/html/modules/user/user.module on line 764.

    όπως επίσης σε έμενα τουλάχιστον δείχνει ότι δεν είναι συνδεδεμένοι ούτε users ούτε επισκέπτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και σε μένα. Ξέρει κάποιος τι γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λίγο υπομονή! Όλα διορθώνονται! Θα αποκατασταθεί το site και θα αναρτηθούν μαζί και τα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πάντως τώρα η ιστοσελίδα δεν βγάζει το προηγούμενο μήνυμα αλλά δεν φαίνεται να είναι συνδεδεμένος user...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν σε αυτή τη θέση http://www.hms.gr/?q=node/1291

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπάρχει κάποια νεότερη ενημέρωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Όπως τα ξέρετε Άρη. Αυτή τη στιγμή γίνεται Δ.Σ της ΕΜΕ. Λογικά μόλις ολοκληρωθεί να δούμε και τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σιγουρα θα ειναι σημερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτή είναι η επίσημη ενημέρωση Άρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το δημοτικό συμβούλιο τί ωρα πρόκειται να ολοκληρωθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Βγαίνουν τα αποτελέσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τα αποτελέσματα αναρτήθηκαν. Εύχομαι επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ηρέμησα!

    Ένιωσα μεγάλη πίεση, όταν περνούσε η ώρα και τα αποτελέσματα ήταν άφαντα παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις που είχα λάβει.

    Δεν θέλω ούτε να σας στεναχωρώ, ούτε να πιστεύετε ότι σας εμπαίζω κρατώντας στο site περισσότερη ώρα για να κερδίσω μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Όπως γνωρίζετε δεν έχω κανένα οικονομικό όφελος από το site αφού συνειδητά δεν έχω δεχτεί διαφημίσεις. Το μεγαλύτερο κέρδος από όλα αυτά είναι η εκτίμηση, η αναγνώριση και η αγάπη σας.

    Μόλις είχα επιστρέψει από ένα ταξίδι, ειλικρινά ήμουν με τη βαλίτσα στο χέρι. Όταν όμως είδα ότι πόσα άτομα ήταν online και έψαχναν τα αποτελέσματα της ΕΜΕ, ξέχασα την κούραση και αφιέρωσα λίγες ώρες για να είμαι online μαζί σας. Αρχικά για να σας ενημερώνω γι αυτό που σας είχα υποσχεθεί (ανάθεμα που το είπα, αφού αν δεν έβγαιναν θα έβρισκα το μπελά μου) και κατά δεύτερον για να επεξεργαστώ τα αποτελέσματα μόλις αναρτηθούν (σε pdf και exel για ποιο εύκολη αναζήτηση και σύγκριση).

    Ειλικρινά δεν θέλω να το ξανά ζήσω κάτι τέτοιο, αν με καταλαβαίνετε...

    Εύχομαι όλοι να είστε χαρούμενοι καθώς θα διαβάζετε τα ονόματά σας στην λίστα των επιτυχόντων.

    Αναμένω να μοιραστείτε τη χαρά σας μαζί μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρολου που δεν περασα θα ηθελα να σας πω κ. Χατζοπουλε ενα μεγαλο μπραβο για την προσπαθεια και τον χρονο που αφιερωνετε ετσι ωστε να μας πληροφορειτε συνεχως.Επισης, καλη επιτυχια στου επιτυχοντες!!!

      Διαγραφή
    2. Γιώργο διδάσκεις ήθος και τρόπους. Σου εύχομαι επιτυχία του χρόνου.

      Διαγραφή
    3. Μοιραζόμαστε τις χαρές μας και σας ευχαριστούμε!
      Εύη

      Διαγραφή
    4. Συγχαρητήρια Εύη! Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  54. Γνωρίζει κάποιος αν μπορεί μαθητής να δει το γραπτό του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μαθητής α γυμνασιου εγραψε πανω απο 2,5 θρματα και δεν περασε
    Θελουμε να ζητήσουμε επανεξέταση γραπτού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να κάνεις αίτηση αναβαθμολόγησης στέλνοντας email στο info@hms.gr

      Διαγραφή
  56. Σας παρακαλω μπορειτε να μας απαντήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν γράφετε ως ανώνυμοι δεν γνωρίζω ποιος μιλάει κάθε φορά. Είναι το ίδιο πρόσωπο; Είναι μαθητής; Γονιός; Σας παρακαλώ ένα όνομα, ιδιότητα και τάξη που σας ενδιαφέρει είναι απαραίτητο για να ξεκινήσει η συζήτηση.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστω πολυ γοα την απάντησή σας
      Ειμαι γονιός μαθητή α γυμνασιου που διαγωνίστηκε στα θεματα της β γυμνασιου
      Οι καθηγητές του ειχαν εκτιμήσει πως ειχε περάσει σύμφωνα με αυτα που ειχε γραψει
      Σας παρακαλω μπορω να επικοινωνήσω μαζι σας με κάποιον τροπο;
      Σας ευχαριστω πολυ

      Διαγραφή
    3. Το email μου είναι lisari.blogspot@gmail.com

      Διαγραφή
  57. Κύριε Χατζόπουλε ευχαριστούμε πραγματικά πάρα πολύ για την έγκαιρη ενημέρωση που μας παρείχατε και μας παρέχετε. Από καθαρή περιέργεια, θα ήθελα απλά να ρωτήσω για το αν γνωρίζετε εσείς, ή οποιοδήποτε μέλος ή επισκέπτης, πού κυμάνθηκε στο περίπου η βάση της Α΄Λυκείου.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Δέσποινα! Τις απαντήσεις τις κερδίζετε με τους τρόπους σας.
      Πριν βγουν τα αποτελέσματα, εκτιμούσα τη βάση στο 10, όπως έγραψα και παραπάνω. Τώρα που βγήκαν τα αποτελέσματα δεν θα γράψω τίποτα γιατί δεν το έχω τσεκάρει με τους μαθητές.

      Διαγραφή
    2. Ωραία, σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

      Διαγραφή
  58. Να ενημερώσω ότι η βάση σε κάθε τάξη είναι μια πληροφορία που απαγορεύεται να ειπωθεί. Οπότε ότι γράφω προέρχεται από δική μου εκτίμηση ή εκτίμηση των μαθητών βάση των αποτελεσμάτων τους. Αυτό πολλές φορές δεν είναι έγκυρο και μπορεί να δημιουργήσει παρανοήσεις.
    Με αυτό το σκεπτικό αναφέρω τα εξής:
    - η βάση στη Β Γυμνασίου ήταν υψηλή (έγραψα μεταξύ 13,5 και 14,5)
    - στη Β΄ Λυκείου η βάση πρέπει να ήταν πολύ χαμηλή
    - Όλες οι άλλες τάξεις στα συνήθη επίπεδα.
    Θα επανέλθω, αν μπορώ να τα οριστικοποιήσω τα συμπεράσματά μου και να μην μείνουμε στις εκτιμήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εγω προσπαθω να μπω στο info@hms.gr για να κανω αιτηση αναβαθμολογησης αλλα δεν λειτουργει και παλι το σιτε.Υοπολογιζω γυρω στο 11~12 οτι ειχα γραψει συμφωνα με τις λυσεις τις εμε.Ηταν τοσο υψηλες οι βασεις ( γ γυμνασιου) ή καποιο λαθος θα εγινε?
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε γνωρίζω πολλές ιστοσελίδες να χρησιμοποιούν το @ στο domain name τους... Δε θέλει πολλή σκέψη.

      Διαγραφή
    2. George333 θα στείλεις email στο info@hms.gr με τα στοιχεία σου και το αίτημά σου. Δεν είναι ιστοσελίδα.

      Διαγραφή
    3. Ενταξει, σας ευχαριστω τελικα εστειλα.

      Διαγραφή
  60. Βρήκα το όνομα στην παραπάνω λίστα της
    Γ' γυμνασίου.Αυτο σημαίνει ότι έχω περάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ,σημαινει οτι περασες.Θα σε παρακαλουσα αν μπορεις να μου πεις ποσο εγραψες περιπου διοτι και εγω πιστευω πως ειχα γραψει καλα αλλα δεν περασα.Σε ευχαριστω!

      Διαγραφή
  61. Κυριε Χατζοπουλε μηπως γνωρίζετε περιπου τον συνολικο αριθμό των μαθητών της Β Λυκείου που εγραψαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς όχι. Θες να βρεις το ποσοστό των επιτυχόντων; Μπορούμε να το ρωτήσουμε... δεν είναι κακό, θα μας το δώσουν.

      Διαγραφή
    2. Αν ειναι εφικτο θα ηθελα απο ενδιαφερον να μαθω το ποσοστό των επιτυχοντων στην Β Λυκείου

      Διαγραφή
    3. Γιάννη είναι περίπου στο 25% οι επιτυχόντες.

      Διαγραφή
  62. Καλησπέρα σας, Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και ακόμα πιο πολλά στα παιδιά που πέρασαν στην επόμενη φάση. Όλοι εσείς μας κάνετε υπερήφανους και ως γονείς και ως δασκάλους !!!

    Θα ήθελα να κάνω μια ερωτηση. Στο email μπορούμε να ζητήσουμε να μάθουμε την βαθμολογία ενός γραπτού ? Έχουμε περίπτωση μαθητή της Β Γυμνασίου που σύμφωνα με τα αποτελέσματα που αναρτήθηκαν έχει κάνει μικρό λάθος (δηλαδή εκτιμάται ότι ίσως να έχει γράψει και 16 και πανω), μπορούμε να δούμε βαθμολογίες κλπ ?
    Ευχαριστώ πολύ
    Μαριλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να απευθυνθείτε στην Ε.Μ.Ε για περισσότερες πληροφορίες. Στο email ζητάμε αναβαθμόλογηση του γραπτού. Αν όντως ξέφυγε κάτι μας ενημερώνουμε ότι τελικά το παιδί πέρασε.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ. Έχω στείλει email, όπως και στο παρελθόν βέβαια για θέματα μαθησιακών και δεν έλαβα ποτέ απάντηση... Για να δούμε...

      Διαγραφή
  63. Καλησπέρα!Μήπως ξέρετε αν θα αναρτηθούν στατιστικά σχετικά με το πόσοι έγραψαν και τα ποσοστά επιτυχίας κάθε νομού όπως γινόταν παλιότερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν το γνωρίζω, αλλά θα μεταφέρω την ερώτηση στους αρμόδιους. Αν μάθω θα το γράψω εδώ...

      Διαγραφή
  64. Κυριε Χατζοπουλε εφοσον στηλεις αιτηση αναβαθμολογησης η εμε σε ενημερωνει μονο αν τελικα περασες ή και στην αντιθετη περιπτωση?Η απαντηση ερχετε μετα απο λιγες ωρες ή χριαζετε να περασουν μερικες ήμερες?
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι θα λάβεις απάντηση μόνο αν έχει γίνει κάποιος λάθος. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα λάβεις κανένα μήνυμα.

      Διαγραφή
  65. Μετά από τις πρώτες συζητήσεις με τους μαθητές προκύπτει ότι η βάση στην Α΄ Λυκείου κινήθηκε κάτω από 10!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Που μπορούμε να βρούμε ασκήσεις για το επίπεδο του Ευκλείδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολύ καλή ερώτηση!

    Ας ξεκινήσουμε από εδώ (lisari.blogspot.gr) και θα σας παραπέμψω και σε διαφορετικά site που πιθανόν να έχουν και πολύ καλύτερο υλικό από αυτό που φιλοξενούμε.

    1) http://lisari.blogspot.gr/2017/01/2017.html
    Περσινά θέματα και λύσεις πρέπει να τα δείτε οπωσδήποτε. Υπάρχει και ένα πλούσιο υλικό και για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Τα αντίστοιχα θέματα 2016 για την Α΄ Γυμνασίου δείτε εδώ http://lisari.blogspot.gr/2016/01/2016_16.html)

    2) http://lisari.blogspot.gr/2016/01/2016_10.html
    Η σελίδα που έχει πλήρες υλικό για διάφορες τάξεις.


    Από διάφορα site

    1) http://www.hms.gr/?q=competitions/home

    Όλοι διαγωνισμοί μέχρι τώρα και ένα πολύτιμο υλικό από το site της Ε.Μ.Ε.

    2) http://www.hms.gr/?q=node/614

    Χρήσιμο υλικό από την ΕΜΕ για τους διαγωνισμούς.

    ΑΛΓΕΒΡΑ-ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ , ΠΟΛΥΩΝΥΜΑ, ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 1, ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 2, ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 3, ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ
    ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΛΓΕΒΡΑ, ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ, ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ

    3) http://www.hms.gr/apothema/?s=sms
    Τα περιοδικά «Ευκλείδης Α ή Β» περιέχουν κατάλληλα θέματα για τους διαγωνισμούς.

    4) http://www.mathematica.gr/forum/viewforum.php?f=36&sid=415a9d5ef40287b2586301bf9543bb79
    Ένα μαθηματικό forum που αναρτούν οι συνάδελφοι εξαιρετικό υλικό! Μια κατεξοχήν σελίδα για Μαθηματικούς διαγωνισμούς. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    5) http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=58&t=22602#p114107
    Ένα ευρετήριο με όσους διαγωνισμούς έχουν γίνει από τον Αλέξανδρο Συγκελάκη και Τάκη Χρονόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλή επιτυχία στον αυριανό ΕΥΚΛΕΙΔΗ σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια για το ήθος σου! Παρά την αποτυχία σου το μυαλό σου βρίσκεται στους μαθητές που εξετάζονται.

      Διαγραφή
    2. Ξεχασα να σας πω οτι μετα απο αιτηση αναβαθμολογησης περασα.Σημερα εδωσα Ευκλειδη.

      Διαγραφή
  69. Παιδιά εγω έχω τον θείο μου στην ΕΜΈ και μου είπε πως περάσατε με τον τέταρτο καλύτερο βαθμό σε όλη την β Γυμνασιουου (18.5) αλλά ένας φίλος μου έγραψε κάπου στο 12 και δεν πέρασες.Ποσο ήταν η βάση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Ειμαι μαθητης της Α λυκειου και φετος συμμετείχα στον διαγωνισμο θαλης 2018/19. Δεν τα πηγα τοσο καλα λογω βιαστικων λαθων και εκτιμω πως εχω γραψει 9-10.
    Εσεις που εχετε μια δωση εμπειριας απο τις βασεις μηπως μπορειτε να μου κανετε μια εκτιμηση για το αν οι φετινες βασεις θα ειναι υψηλες η οχι καθως εχω σχεδον τρελαθει και δεν μπορω να περιμενω μεχρι την αναρτηση τον αποτελεσματων. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ερώτημα να το κάνετε εδώ https://lisari.blogspot.com/2018/11/2018-19.html
      για να παρακολουθούμε πιο εύκολα τη συζήτηση. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος