Στηρίξτε το έργο μας!

Η στήλη του math-iti


Τελευταία ενημέρωση: 4/3/2022

Εγκαινιάζουμε μια νέα και πρωτότυπη καρτέλα στο site μας! Μια καρτέλα που το επίκεντρό της θα είναι ο μαθητής! 

Στόχος μας να επιβραβεύσουμε τον διαφορετικό τρόπο σκέψης των μαθητών στην επίλυση κάποιων θεμάτων!

Δημιουργούμε μια νέα στήλη που θα φιλοξενεί τις κομψές και πρωτότυπες σκέψεις των μαθητών, έτσι όπως ειπώθηκαν μέσα στο τμήμα!

Η ανάρτηση θα γίνεται ονομαστικά ή περιγραφικά (πχ. τμήμα Β1 από το 1ο ΓΕΛ ...) .

Μεταφέρουμε τις εμπνεύσεις των μαθητών μας στις σελίδες του lisari

Όποιος επιθυμεί να στείλει ένα διαφορετικό τρόπο επίλυσης μιας άσκησης ή μιας θεωρίας του σχολικού βιβλίου και όχι μόνο, μην διστάσει να την αποστείλει στο email lisari.blogspot@gmail.com.

Αναμένω τη συμμετοχή σας! 
Η αναγνώριση των παιδιών είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε! 


22) Άσκηση Α4 / σελ. 87 (Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου)
Μαθητής: Αναστάσης Παούρης - 1ο ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής
Ημερομηνία: 3/3/2022

Μαθήτρια: Ραφαέλα Χατζοπούλου (κόρη) - 5ο Δημοτικό Ιλίου
Ημερομηνία: 25/12/2021

20) Πρόσημο τριωνύμου και διάταξη ριζών - Διδακτικό σενάριο [2021]
Μαθητής: Κωνσταντίνος Κασσωτάκης - 3ο ΓΕΛ Ν. Κηφισιάς 
Ημερομηνία: 2/4/2021

Μαθητές από το Α1 - 3ο ΓΕΛ Ν. Κηφισιάς : 
Αναστοπούλου Κάλλια 
Αραποστάθη Θωμαΐς 
Ευαγγελοπούλου Ηλιάνα 
Καρακάσης Κλεάνθης 
Συντονισμός - σχεδιασμός: Μάκης Χατζόπουλος


Μαθήτρια: Ηλιάνα Ευαγγελοπούλου - 3ο ΓΕΛ Ν. Κηφισιάς
Ημερομηνία: 10/1/2021

17) Λύνοντας την άσκηση Β1 από την παράγραφο 1.5: Άλγεβρα - Α΄ Λυκείου
Μαθητής: Ίων Ευαγγέλου  - 1ο ΓΕΛ Ν. Ψυχικού
Ημερομηνία: 11/12/2019

16) Γενικεύοντας μια άσκηση από το σχολικό βιβλίο (Άλγεβρα - Α΄ Λυκείου)
Μαθητές: Α4 - 1ο ΓΕΛ Ν. Ψυχικού
Ημερομηνία: 10/12/2019

15) Γενικεύοντας μια άσκηση από το σχολικό βιβλίο (Άλγεβρα - Α΄ Λυκείου)
Μαθητές: Α4 - 1ο ΓΕΛ Ν. Ψυχικού
Ημερομηνία: 22/11/2019

14) Επίλυση άσκησης στις απόλυτες τιμές
Μαθητές: Ίων Ευαγγέλου και Ευριπίδης Πούλος από το 1ο ΓΕΛ Ν. Ψυχικού
Ημερομηνία: 23/11/2019

13) Επίλυση άσκησης Απειροστικού Λογισμού με σχολικές γνώσεις
Μαθητής: Τηλέμαχος Αραβανής
Ημερομηνία: 30/5/2019

12) Επίλυση μιας άσκησης στο Ρυθμό μεταβολής (2.4) με απλές γνώσεις Φυσικής
Μαθητής: Σπύρος Βίτσος από το 6ο ΓΕΛ Ζωγράφου
Ημερομηνία: 6/5/2019

11) Μια μαθήτρια λύνει απλά τις διπλές ανισώσεις
Μαθήτρια: Χριστίνα Σπανού από το 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου
Ημερομηνία: 15/3/2019

10) Τρεις γνωστές ασκήσεις στη Γ Λυκείου - Ανάλυση Γ΄ Λυκείου
Μαθητής: Σπύρος Βίτσος από το 6ο ΓΕΛ Ζωγράφου
Ημερομηνία: 28/2/2019

9) Τρεις σχολικές ασκήσεις από την εξίσωση β΄ βαθμού
Μαθήτρια: Χριστίνα Σπανού από το 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου
Ημερομηνία: 14/2/2019

8) Άσκηση Γεωμετρίας Α΄ Λυκείου - Δύο ευθύγραμμα τμήματα είναι κάθετα
Μαθητής: Φράγκος Κωνσταντίνος
Σχολείο: 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

7) Άσκηση Γεωμετρίας Α΄ Λυκείου - Οξείες γωνίες με πλευρές κάθετες
Μαθητής: Φράγκος Κωνσταντίνος
Σχολείο: 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

6) Άσκηση Ανάλυσης Γ Λυκείου - Θεώρημα Rolle και Μέσης Τιμής
Μαθητής: Τσορβαντζής Απόστολος
Σχολείο: 5ο ΓΕΛ Βόλου

5) Γεωμετρία Β΄ Λυκείου -  Ορθογώνιο τρίγωνο (;) με υποτείνουσα 10 και το αντίστοιχο ύψος 6;
Τμήμα: Β2  - 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης
Ημερομηνία: 7/2/2018
Μια άσκηση που διαβάσαμε στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ παραρτήματος Ημαθίας http://www.emeimathias.gr/evil_geometry/

4) Θέμα 2ο/ Ευκλείδη Β / 2018
Μαθητής: Φοίβος Λυριντζής - 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης
Ημερομηνία: 20/1/2018

3) Θέμα 1ο/ Ευκλείδη Β / 2018
Μαθητής: Φοίβος Λυριντζής - 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης
Ημερομηνία: 20/1/2018

2) Τέμνουσα δύο ευθειών - Α΄ Λυκείου Γεωμετρία
Μαθητής: Ιωάννης Χρήστου και Ευθύμης Ψώνης από το 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης
Ημερομηνία: 8/2/2018

1) Μορφές τριωνύμου - Α΄ Λυκείου Άλγεβρα
Μαθητής: Γιάννης Μουντζούρης - 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης
Ημερομηνία: 1/2/2018

3 σχόλια:

  1. Μάκη, αξίζουν χίλια μπράβο και σε σένα και στα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα σε ευχαριστούμε αλλά όλα τα μπράβο πάνε στους μαθητές που μας εμπνέουν! Αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές! Οπότε όλα τα φώτα πάνω τους!

      Διαγραφή
  2. Ωραια ιδεα Μακη .Να δωσουμε βημα στους αριστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος